برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image
654d7992-6f67-4838-ba36-907e777dcb4a.png

کاربردهای عالی و بی نظیر جوش شیرین

استفاده از جوش شیرین بسیار رایج است و با کاربرد های مختلف آن نظیر پاک کردن لکه ها استفاده برای سبزیجات و لکه سید روی تخته سیاه دفع سموم و حموم با جوش شیرین وووو

Mamplus.com

کاربردهای عالی و بی نظیر جوش شیرین

1-برای حذف لکه های عرق زرد، 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین، 4 قاشق غذاخوری آب اکسیژینه و 1 قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی مخلوط کنید. مخلوط را به لکه بمالید و آن را برای 15-20 دقیقه ثابت قرار بدهید. مراقب باشید با پارچه های نازک مانند کتانی. از این ماده غالبا استفاده نکنید زیرا پارچه می تواند خراب شود.

2-لکه های چمن و خون روی شلوار جین می توانند با جوش شیرین حل شده در مقدار کمی آب گرم حذف شوند. این مخلوط را با استفاده از یک قلم مو به پارچه بمالید و آن را به مدت 30 دقیقه بگذارید. سپس آن را بشویید و شستشو دهید.

برای نگه داشتن بروکلی به رنگ سبز روشن هنگام پخت و پز، 1 قاشق غذاخوری جوش شیرین را به آب آشامیدنی اضافه کنید. درسته جوش شیرین رنگ سبزیجات را خوب نگه می دارد ولی بهتر است آن را استفاده نکنید..

3-برای تهیه تکه های ظرفشویی در خانه، به 1 قاشق غذاخوری جوش شیرین، 1/2 فنجان نمک و 1/3 فنجان اسید سیتریک نیاز دارید. تمام مواد تشکیل دهنده را در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید و 2-3 قاشق غذاخوری از یک مایع ظرفشویی را اضافه کنید. دوباره ماده را خوب مخلوط کرده و 1.5 تا 2 ساعت آن را هم بزنید. وقتی ماده شروع به زیاد شدن کرد، مخلوط را به قالب های سیلیکونی شکلات یا یخ بگذارید و آن را خشک کنید.

4-برای خلاص شدن از لکه های سفید روی تخته سیاه، شما باید آن را با یک اسفنج مرطوب خیس خورده در جوش شیرین بشویید.

5-برای از بین بردن سموم دفع آفات و موم از میوه ها و سبزیجات، آنها را به مدت 15-20 دقیقه در محلول (1 قاشق چایخوری جوش شیرین و 33 لیتر آب) قرار دهید.

6-برای نرم شدن لباس ها، لباس ها را در محلول جوش شیرین و آب گرم چند ساعت قرار دهید و سپس آن بشویید هو لباستان نرم می شود و هم تمیز می شود.

7-برای تمیز کردن کتونی و کفش های اسپرتتان 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین، 1 قاشق غذاخوری آب اکسیژنه و 1 قاشق غذاخوری آب. را به آرامی مخلوط کنید و به وسیله ی یک برس کوچک برای تمیز کردن آن استفاده کنید.

8-حمام کردن با جوش شیرین می تواند درد عضلانی را بعد از یک تمرین خوب کاهش دهد. 1/2 بسته جوش شیرین را به آب جوش اضافه کنید و منتظر بمانید تا حل شود. سپس این محلول را درون وان خود بریزید و 20 دقیقه خود را بخیسانید و استراحت کنید. خیساندن 20 دقیقه به شما کمک خواهد کرد تا پوست خود را آرام کنید و صاف کنید.


خاطره کلاه کج

خاطره کلاه کج

توضیحات بیشتر

مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود